Åshammarfolket.

Linda och Ungarna var här och hälsade på i lördags och sov kvar till idag. När jag vaknade upp igår så skulle vi åka uppblåstbar båt, eller snarre jag skulle visa hur man gjorde för william. När jag hade kommit ut vid bryggan så tar william fiskehoven och börjar stänka vatten så skulle jag göra likadant fast med åran. Tror du inte tjejen tar i så mycket så jag välter hela båten och jag for i med kläder, skor rubbet. Duktig tjej, haha, det var cpkallt och jag var bakis inte okej.

Sen efter ett tag så skulle vi åka båt, Wiktor satt redan i båten men så skulle William ta sats och hoppa i så missar han båten och hamnar också med kläderna i vattnet, så jävla KUL. haha. Wiktor börjar grina för att han blev själv i båten och jag står och skrattar, bra tjej här.

Idag har vi bara åkt på fallensdag i Älvkarleby och kikat lite, ungarna åkte lite karusell också. Sen spelade vi på choklashjul jag hade nummer 21, nummer 20 vann choklad inte okej för 5 öre! Men jag överlever nog det också, ikväll kommer det några gäster hit till mor och far så man måste väl vara trevlig idag igen. Är så himla slut idag förstår inte varför, mitt knä har gått i pension och vill gräva sin grav nu alltså. Vill ha ett nytt ben tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0