Mitt liv är toppen!

Har inte haft tid o skriva något för jag är så hiiiiiiiiimla upptagen med allt. Jobbar hela dagar och så ni vet, alltså på BRÄNNAN, höhö. Av någon konstig anledning så gav gud mig albino-skin, så blir röd som en kräfta all the time. Okej lite färg har jag faktiskt, kanske inte som pepparkakan nathalie men henne tänker jag inte jämföra mig med! SÅ DE SÅ.

Har kommit hem från egypten, dock var det typ flera veckor sen kanske dagar, gosh tar en kortversion av resan.
DET VAR VARMT och Eypterna var jobbiga, men vi hade det bra ändå!

Har vart hemma ett tag nu, solat och badat med syskona och respektive barn, har även hunnit med Leksandsommarland hur nice som helst.

Idag Nathalie, Montana och jag vart på Fjärran höjder och badade och solade, väldigt mysigt! Sen bokade jag UPPKÖRNING, hör ni (ser) UPPKÖRNING som jag för övrigt kmr bli kuggad på för att jag kmr vara så nervös, men nu har jag iaf bokat. Gud det här inlägget blev väldigt upp och ner, hoppas ni hänger med ;)

Har även hänt massa annat tok, men det är hemligt, hihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0