IQ-fiskmås.

Varför ska jag var den absolut sämsta människan i världen på att bygga ihop saker? Varför har jag inte det i mina gener har bara sönder eller sätter det åt fel håll. Nu ska jag försöka bygga ihop "Expedit" från IKEA som gjorde mig 1200 kr fattigare men det var det värt. Lite spännande när vi skulle få inte hyllan i bilen den hängde både ut genom fönstret och från bagageluckan, undra om man fick ha så? Sen när vi skulle bära upp monstret till högsta våningen som jag är tvungen att bo på just då. Alltså jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, ingen av orkade egentligen lyfta den skiten. Det måste ha sett skit kul ut. Och Mamma bara släppte den så jag fick all jävla tyngd, trodde jag skulle bryta ryggen, armar och ben. Kunde inte röra mig på hela dagen efter jag hade burit upp aset från trappan. Man skulle ha haft lite Pippi-gener eller vad säger ni? Btw ville bara tacka idioten som hade sönder framsättsdörren på MIN BIL. Har bara någon vecka tills jag ska få bilen du blev tvungen att PRECIS göra sönder den, såna som ni borde inte få vara ute på gatorna. Bara förstör för andra, idiot/idioter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0