Hola.

Gårdagen hade jag och Nathalie lite pjymasparty, för hon ansåg att hon skulle sova hos mig så vi kom upp i tid till att jobba på brännan på fjärran höjder. Men, vi kikade på ganska många filmer vilket gjorde att vi blev uppe ganska sent halv 3 om jag inte minns helt fel, ha. Vi såg 14 suger, crossroad och sleepover. Det säger ganska mycket att det var en tjejkväll! Blev tacos och onyttigheter förstås.

Vi kom ju inte upp i tid idag i alla fall, vi kom inte förrän 13.00 till Fjärran höjder vi brukar vara där 10.00 om nathalie får bestämma. Vet inte vad som hände ;) ?  Solade och bada gjorde vi, sen bar det hem och jag var helt slö i huvudet som man brukar bli efter en dag i solen. Gjorde ordning majs och hamna framför datorn där jag skulle börja plugga.. Blev inte så utan Elin kom och hälsade på, ännu en till onyttig dag icke bra. Vi kikade på The Sisterhood Of The Traveling Pants 2 ( kanske världens längsta titel!) Sen blev det även en del danssnack och dansfilmer så klart!

Imorgon ska jag vara barnvakt pappa kmr och hämtar mig halv nio och nu är klockan 2.00 bra planering elin!
Btw imorgon smäller jag upp en ny design och jag kmr börja lägga upp lite bilder också, det var ett tag sen jag gjorde det. Men har ingen Photoshop på denna dator så blir drygt att lägga upp bilder och allt. Vill alltid ändra ljus och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0