Gjorde en Stig Helmer..

 

Jag skulle pumpa cykeln, så drog jag ut den här jäkla plutten som jag höll på att psyk på eftersom jag inte fick upp den! så skulle jag pumpa däcket, skulle skulle jag luta handen på stödet (?) så ramlar cykeln ihop och men världens sämsta kordinaton så missar jag ramen på cykeln så jag får cykeln över mig och ramen i huvudet. BRA JOBBAT ELIN.

Men det är inte över än..När jag har pumpat cykeln klart så ska jag resa mig upp och så trampar jag snett med mitt cp-knä så skulle jag ta tag i cykeln och så ramlar den ikull på en annan cykel som i sin tur ramlar på en annan cykel.
Grannarna skrattade åt mig, tur att man roar någon, själv blev jag ganska putt. Inte nog med de när jag gick upp till lägenheten så insåg jag att jag inte hade låst cykeln. Livet är bra underbart ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0