Foto av blommor blev ORMKATASTROF!

Ja, som sagt jag har ju tappat bort bilderna på blommorna som ska vara ett skolarbete. Jag vet inte om blommorna försvann när datorn krascha eller om jag glömde och lägga in dem innan vi åkte till Egypten. Hm, hur som helst har blommorna försvunnit, bra jobbat elin!

Så var skit förbannad idag och gick ut och fota blommor, höll även få något helt annat en blommor på bild. Jag är ju blind, förvirrad och en dagdrömmare, och det mesta bruka hända mig så ja. Jag skulle ta kort på en söt liten blomma i högt gräs. Med blomman i sikte så tänkte jag inte alls vart jag satt ner mina fötter någonstans, vad tror ni jag kliver på!! En jävla HUGGORM! Hörde hur det väste till och där ligger den största jävla orm jag har sett i verkliga livet! Den bet tag i min sko och jag börja grina som en jävla bebis och skriker som en idiot. ( ja ni kan ju se bilden framför er. KATASTROF) Ormen fastnar ju liksom i skohelvete och jag hade bara sandaler på mig!!! han liksom fastna med tänderna i remen, åh börjar nästan grina när jag skriver det här, har världens ormfobi-ever.

Världens smidigaste tjej som jag är tänker ta bort ormen med händerna ( har ni hört något dummare?) Men eftersom jag lämna hjärnan hemma så blev jag ju biten av helvetecpjävlahorormen, eller bet jag blev typ riven av dess tänder. Inget gift som tur var men är fortfarande skakis. Inge mer letande efter blommor i höggräs inte.

ormjäkel.


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch fy vilken hemsk upplevelse. Jag blir ju rädd bara jag läser om det. Lider verkligen med dig. Hur gick det med fingret? Är du säker på att det inte kom in något gift?

2010-07-25 @ 11:14:07
URL: http://www.emmaapp.blog.se
Postat av: Emelie

Usch fy och blä ! Nu tänker jag aldrig fota blommor,haha ! Hoppas du mår bättre iallafall !!

kram

2010-07-25 @ 14:03:06
URL: http://emsied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0