Blev en "25 minutrare" på solarieöarna.

Var nere på stan och shoppade lite, blev lite saker iaf. Ett skärp som jag AVGUDAR. Ni kmr få se senare när jag har tagit kort på sakerna. Men efter jag hade shoppat lite idag så kände jag verkligen för att ta en solning. Var så himla less på vädret så varför inte dra till solarieöarna en stund.  ( eller cancergrillarna ni bestämmer. Låter dock mer trevligt med solariöarna, elr vad tkr ni? )

Jag gjorde faktiskt en stående variation, det var annorlunda och det blev mycket snyggare bränna och MER bränna. Man står och solar istället för att ligga ner, dock är det bekvämmare att ligga ner tycker jag. Kan slappna av mer då, men som sagt bättre bränna med stående solarium!


Kommentarer
Postat av: VeraLouise

haha :)

2010-07-27 @ 14:14:28
URL: http://veralouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0