Bio + Sommarkväll.

Blev lite sent igår kväll/natt/morgon, såg hela säsong 3 av gossip girl, kanske världens bästa serie? Håller ni inte med! Intrigernas intriger! Klockan blev hela 6.00 innan det blev sängdags och fick även natt/morgon besök, alltid mysigare att sova två. ^^ Vaknade av att det ringde vid 13.00 men jag la på, haha (förlåt jullan) men jag orkade inte svara, sen så ringer eriks jäkla klocka 13.15 för han skulle upp och jobba. Sen drygar han så jag gick upp också, håller på och väsnas och kastar kuddar. :D Det blev isglass till frukost för jag orkar inte göra ordning nå frukost. Nyttigt och bra, right? Efter erik hade åkt till jobbet ringde jag upp julia och styrde upp planer för kvällen. Sen dog jag i sängen till klockan halv fyra, haha. Så jävla lat har jag blivit men så jäkla skönt och sova. cykla ner till stan och möte upp jullan, vi luncha på George och kikade på när det dansade på sommarkväll. Det var ett väldigt annorlunda nummer, men helt okej! sen vart det Bio, Beck - levande begravd, shit den var faktiskt läskig lite skräckfilms-varning. Hoppa till ett par ggr, haha. Efter bion gick vi på stan möte upp hannah och tobbe. Senare kom även Nathalie fast hon missade hela sommarkväll, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0