Movienight.

Jag skulle egentligen gå på min Kusin 18-års fest. Men jag var så himla förskyld och då är det inge kul att dricka och festa. Kände mig inge pigg alls på morgonen. Dock blev det bättre fram mot dagen. Var först och fika med Elin på stan och kikade lite i affärer, det var jätte mysigt. Sen åkte jag hem och gjorde ordning kycklingfile och bakad potatis, MUMS. Därefter satt jag och kollade på ett antal So you think you can dance avsnitt. Har bara finalen kvar, fast jag vet redan vem som vinner men i alla fall. Retade Nathalie ett tag där som inte hade sett avsnitterna, huhu. Därefter på impuls bestämde vi oss för att ha en riktigt movienigt med massa onyttigheter. Det blev Cola, Chips och dipp, Crunchs, alhgrens bilar och kitekatt och sharonfrukt så klart. Vi så faktiskt på en oväntat bra film igår, The Uninvited. Drama / Rysare / Skräck, shit många gånger höll man på att krypa ur skinnet. Men den är verkligen se värd, den slutade inte alls som man trodde. Den var spännande och läskig.

 

Sen avslutade vi kvällen med lite, Fucking åmål. En klassiker, så jävla 90-tal så det finns inte.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur slutade den översta filmen då ? :)

Har också sett den där Fucking Åmål, den är ju sådär x]

2010-01-18 @ 13:32:47
URL: http://ilyhugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha okej(:

Allt bra ? ^^

2010-01-18 @ 13:53:07
URL: http://ilyhugo.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv; hehe sorry.. det är svårt att låta bli.. godis är farligt gott som sagt !!!



haha fucking åmål, klassiker ;) kommer ihåg när jag fick den filmen... kollade på den typ 10-15 gånger på en vecka... haha x)

2010-01-19 @ 15:44:28
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0