Fredag.

Igår började dagen med att jag tränade järnet på Fjärran höjder. 30 minuters spinning + 30 minuters gym + 30 minuters simning. Det är så himla skönt att jag får börja träna igen. Har verkligen längtat att få träna. Man får så himla mycket energi av träning och  man orkar med skolarbetet mycket mera. De dagar jag inte ha tränat har man vart helt slut efter en skoldag. Det är så himla jobbigt eftersom man ska läsa så himla mycket. Det är typ 10 böcker i den här kursen, jippie. Men jag säger det igen, jag ska bli en plugghäst. Ska läsa PRECIS allting till varje lektion och inte hoppa över några sidor. Jag ska vara så grym i den här kursen, jag vet att jag har sagt i de andra tidigare kurserna också. Men nu menar jag det verkligen! Elin goes PLUGGHÄST.

Efter träningen så åkte jag hem en snabbis och gjorde mig i ordning för att sedan åka till stan och fika med JB-tjejerna. Elin J, Jessica, Mathilda och Sara, vi hade ju en hel del att prata om. Och det var verkligen längesen vi träffades det kändes vi skulle kunna sitta en hel dag bara att prata. Sen blev jag tvungen att gå för jag hade träning med tävlingsgruppen. Självklart glömde jag pengarna till tävlingslicensen så fick springa och ta ut pengarna precis innan träningen började. Det kändes att det var längesen man tränade alltså, Gud vad jobbigt det var. Självklart skulle vi ha golvkoregrafi och breaking hela jävla timmen. Lite ont i armar och ben, känns som man har blåmärken överallt och ont i kroppen. Kan ju inte påstå att jag är king på breaking i alla fall. Det åtlämnar jag till de andra, haha.

Jag blev tvungen att hoppa över disco träningen för att hinna hem och fixa mig tills kvällens utgång. Plus att jag inte får börja ta i allt jag har en. Disco är ganska krävande på så sätt. Men ändå trökigt jag ville verkligen gå på Discoträningen, men men. Sen stressade jag runt och städa längenheten, haha de såg förjävligt ut. Kläder överallt och diskberget ska vi inte ens prata om.

Men det blev en riktigt lyckad kväll igår och vi fick använda engelska kunskaper idag, här i SVERIGE? Vad hände liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0