Vilken jävla FULLspäckad helg.

Torsdagen var det ju Oscar Linnros, måste ju erkänna att jag inte är något stort fan tkr bara om typ 3 låtar. Men sen kom vi ju faktiskt på att han har ju typ gjort 10 själv kanske. haha. I alla fall vi förferra hos Hannah Banana fast det var bara jag och Narr som drack. Eftersom det skulle vara så sjukt många som skulle gå så åkte vi in till de öppnade. Kl 20.00.. Baren öppna inte förrän 22.00 BRA jobbat tjejer. Tur att jag och Narr hade laddat upp med en jäkla massa Jäger som stod för kvällen fylla. 1h 30 satt jag och narr inne toan och hade djupa samtal om både de ena och de andra, ni ska bara veta haha. Lagomt fulla tills baren öppnade köpte vi drink och cider för att ladda upp, blev en del dansade innan också. Längst fram hamnade vi DE NI. Sen var ett bar jävla dryga tjejer bakom oss, fick lite agro så de blev kanske en onödigt "mucka du med mig va attityd". Alkohol är inte alltid bra i såna lägen, men de ångra sig nog ganska hårt dagen efter. Sen tappa jag bort nycklar och kom inte in. Fast egentligen är ngn förvånad? inte jag heller. Tur att man har en snäll vän som ställer upp och hämtar en fast han ska upp as tidigt på morgonen. tack du är en (a)



'

Taggade tjejer?

 

Dagen efter sov jag ganska hårt enda till 13.00, sov så jävla skönt. Fick för en gång skull sova varmt, det är ju AP-kallt i min bajslägenhet. Jobbigt dock att åka buss från Bomhus, måde som en.. Jag vet inte vad. Dåligt på alla sätt och vis, haha. Sen skulle man fixa Elins present efter som vi skulle ut på fredagen med. Tror hon blev glad i alla fall, efter många om och men när jag satt där och dampa för att hinna. Jag fixade mig för övrigt på 15 minuter, hår, makeup, kläderbyte. FATTAR NI 15 min, snarrare 15 timmar i vanliga fall. haha.

Åkte hämta alkoholen hos Hannah som inte palla trycket, åkte dirr till VIP ibjudningen, som jag förövrigt kom 30 minuter försenad till. Ett glömde först alkoholen hos hannah, fick åka tillbaka, sen såg ju bilen ut som en snögubbe när jag kom ut, sen kom jag på att jag glömde leget. Alltså stressad tjej eller, så ringer elin ochf rågar vad jag är. Då kmr jag på att jag glömde strumpbyxorna som Elin skulle låna, haha..

I alla fall efter mycket stressande blev det god MAT, fläskfile och potatisgratäng MUMS. Sen kom resten av folket och det blev en fy jävla roligt/underbar kväll med alla. Dock lite full kanske.. med tanke på Narre's blogg inlägg "igår blev det 20-års fest hos elin som sagt. väldigt roligt!! jag vart full bara av att se på erre.. haha."
Drog ut ett gäng tjejer och dansade som fan på SLICK så jävla rolig kväll. Dock inte lika rolig natt med tanke på att det blev LITE för mkt alkohol..Men va fan man lever ju bara en gång?




Kommentarer
Postat av: Hannah banana

Men hahahaha.. Elin för fan, inte schysst ;)

2010-12-05 @ 12:28:43
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0