I'm freaking out.

Jag får så ont i magen av det här alltså. Var hemma hos mamma och så skulle jag gå ut och sova i mitt "hus". Så satt jag och kollade på Gossip Girl S02. Hade ganska lågt ljud för jag var så trött. Så börjar ljudet höjas och jag ser hur pekaren på datorn RÖR sig utan att jag gör något! Jag trodde jag såg i syne. Men jag tänkt så här, det där hände inte. Så efter ett tag jag hade kollat vidare på Gossip Girl så flippade ljudgrejen. Alltså inte bara ljudet utan den där ljudsaken kom upp på datorn och pekaren drog upp ljudet?!?!?!?!!!??!?

kan det verkligen hända? någon med logisk förklaring tack!


Finns dom?


Kommentarer
Postat av: Thilda

lillgumman då! vi skulle aldrig ha kollat på paranormal activity ;)

2010-12-20 @ 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0