Träning & Stan.

8.00 och gick o la mig typ 3-4.. Inte okej, var super pigg, måste vara något fel på mig. Sen fick jag för mig att jag skulle till Hemlingby och springa. ELIN det SNÖ ute, men hade så tråkigt visste inte vad jag skulle göra, haha. Sprang i 2km spåret, men det var en del snö i dem.. haha. Sprang 2 varv.

Har precis vart på Stan med Julia och kikat lite. Var inte så mycket folk ut, eller trodde det skulle vara mer om jag säger så. Hittade lite saker men har haft lite beslut ångest, så får bestämma mig imorgon när jag ska ut med Narre. Ska även till Köpis då också, trevligt!

Men nu ska jag hem till Mor och Far och sova över där, så åker hem tidigt därifrån imorgon för att komma hem till shoppingen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0