Teknik provet avklarat.

Satt med Fia i skolan från 9 imorse och plugga till provet som var klockan ett. BLÄ för det där provet alltså, gick ju bajsdåligt. Så där svårt trodde jag faktiskt inte att det skulle vara, haha. Vad sur jag blir, nästan gång kanske man ska plugga i tid och inte dagen för och samma dag. Bra jobbat där tjejen. Alltså blev mest sur på verktygen som vi skulle kunna. Så skulle man beskriva vad man skulle använda dem till.. det visste inte jag kunde bara alla till utseende. Sen så tänkte jag efter, varför ska jag kunna massa verktyg om jag inte vet vad jag ska använda det till..Hej jag heter elin och jag är bl..

Skitsamma om jag får IG, så får jag göra en komplettering det överlever jag väl. Men vill fan ha bra betyg i teknik, för jag är ju värsta tekniktjejen ju. Typ.


Nu ska bara 1000 böcker

läsas till tentan. Wiho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0