Skräckfilm är inte okej.

Alltså, VARFÖR utsätter man sig för skräckfilm FÖR! Dock är det Thildas fel, hon ville så gärna se Paranormal Activity 2. Ja.. Fy fan fick världens panik med bebishändelsen och trappen!! näe fy fan, får ryssningar, jävla bajs film. Se den inte! om ni inte vill bli CP-RÄDDA. Vispade grädde till kladdkakan samtidigt, snacka om udanflykt, haha.

Så börjar vi prata om allt overkligt som finns i "vår" värld. Och nu sitter man ju här och självdör. Thilda skrämde upp mig med vinden, nu sitter jag helspänd och lyssnar på pepp-musik. Det hjälper mig inte ett dugg.

Måste bara berätta det äckligaste!! Precis när Thilda åkte så skulle jag sätta på TV:n och så är den så här seg att sätta igång, så jag pallade inte. Så satte mig vid datorn, lyssna lite på musik och sen gick jag in i köket för dricka vatten. TROR NI INTE TV:n SÄTTS IGÅNG!!!!!!!!!!!111111111111111 i högsta volym, stod i köket säkert 10 minuter och hyperventilera. Nu sitter man och kollar varenda sekund bakåt så ingen hoppar på en liksom. Hur ska man sova nu då? :( :( :( :( :( :(

Mörkräddaste tjejen i världen . _ .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0