Nu är det KRIG!

HATAR MIN CP-GUBBE TILL GRANNE! Okej klockan är 02.24 och han har högsta volym på sin jävla äckliga feta hor Stereo näe tror fan det är bandspelare! Han ska dö! Jävla gubbrock, han kunde väl för en gång skull spela bra musik? Typ Lady f* GaGa. Någon brud sitter precis utan för min dörr och gråter över sin cp-pojkvän.  Okej att man gråter men hon behöver väl inte luta sig mot min dörr..Snart joinar jag henne och gråter över min äckliga granne alltså.

Imorgon ska jag ställa klockan på 7-8.00 typ och börja dra igång LADY GAGA i högsta volym! Sen ska jag dammsuga och råka slå i väggen mot min granne ett ex antal ggr. Sen ska jag spika upp tavlor mot honoms vägg, hade tänkt sätta dem mot den andra väggen men nu blir det fan mot GRANNENS! Sen ska jag skicka ett brev till honom med AIDS I!

nej, jag är inte förbannad över min granne är bara lite oens vilken tid man ska stänga av MUSIKEN!!!11

Nästa gång det blir FERRE, är det hemma hos mig och vi ska dra igång högsta volym på musiken och DAMPA som fan, vem är på?




Kommentarer
Postat av: natta

JAG VILL KRIGAAAA!!!

2010-12-19 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0