Elin blir 20 år.

Imorgon blir Elin hela 20 år, sista tjejen att fylla de! Håller på fixar och trixar med hennes present den kmr bli bäst. Hoppas hon gillar den, men det tror jag. haha.

Imorse vaknade jag med ögoninfektion, trevligt sådär när man ska gå ut 3 dagar irad. Men jag överlever det också, bara sminka över det så det blir ännu värre ;)  Har även hunnit med att gå på stan med Nathalie för att införskaffa sig det sista sakerna till kvällen. Det är ju Oscar Linnros!! Dock är jag typ ett fan av 2 låtar men va fan :D

Köpt ny klänning som jag ska ha, super söt, ska även sätta i löshåret om jag hinner, så nu ska jag sluta skriva.! Men vi hörs lite senare, ska ju skriva om min första kärlek också, hur jag nu ska hinna det. Kastar väl ihop något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0