DANS SUGEN!

Jag vill att dansterminen ska börja nu nu nu. Dock är jag inte klar med mina program.. Men i alla fall, saknar dansen. Ska försöka dansa lite imorgon innan jag ska ner på stan med Julia och kika lite på julrean, ska kolla på julrean med Narr på Onsdag också, men ska kolla ut allt imon och om de finns kvar på onsdag så är det meningen att jag ska ha det ;)

Bjuder på ett klipp på mig och Nathalie i par. haha dock krockar vi ganska mkt, men i alla fall ;)

Hiphop Par

Nathalie and me ;)


Kommentarer
Postat av: Thilda

Bra video! duktiga ni är :)



Du elin! du svarar inte på sms, försökte ringa också men du svarade inte då heller. Hör av dig! Miss you!

2010-12-28 @ 22:16:10
URL: http://mathildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0