Dag 2 – Min första kärlek.

Egentligen så var det väl Simon, för jag var faktiskt kär i honom. Dock väljer jag att skriva om Erik, eftersom det varade längre och blev väl lite mer seriösare. Har pratat med honom på msn enda sen jag gick i 5:an i Forsbacka, helt sjukt länge. Fast träffade han första gången som dejt i Gymnasietm, yes tog lång tid för oss att träffas. Shit kommer fortfarande ihåg pirret i magen, så jävla nervös var jag. Jag är ju i vanliga fall väldigt pratglad vilket jag inte kan påstå att jag var den gången. Och Erik som påstod att han var blyg kändes som raka motsattsen.

Vi blev senare tillsammans 21 september 2006. Jag var dökär i honom gjorde allt för honom. Vi var utomlands 2 gånger och hann även förlova oss under de 3 åren vi var tillsammans. Jag litade på honom till 110% var det någon jag kunde berätta saker för var det honom. Sen runt studenten hände det en del saker som tog död på vårt förhållande ganska fort. Det hela tog slut i Februari 2010 och jag har fortfarande ont i magen av känslan av att ordet "Vi" finns inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0