Blev lite ägd av pappa.

För någon dag sen, alla ni har väl sett "Ung och Bortskämd"?

Var hemma i Skutskär och så trycker jag på TV:n och så kommer programet Ung och Bortskämd. Så säger jag älskar det här programet, han bara vad handlar det om. Så berättade jag och så kollade vi ett tag, han bara DU borde fan vara med där. JAG BARA VA? Ge mig anledningar till Varför? Han bara..

1. Vi betalar din hyra på sommaren och betala den hela tiden under tiden i Sörby.
2. Du har haft 2000 kr extra varje månad sen i 7:an för att underhålla dig med.
3. Vi städar din lägenhet och har inprincip köpt allt i den.
4. Vi har köpt en egen bil till dig, betalat 42 körlektion, intensivkurs osv.
5. Vi betalar storhandling åt dig en gång varje månad och hälften av alla klädsköp.
6. Betalar din dans och dina gymkort och simkort.

Det blev tyst..Jag säger okej programmet kanske inte är så bra, ska vi se hockey (a)?



Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahaha din lilla bortskämda unge ;) :D

2010-12-01 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0