Stan med Nathalie.

Var först iväg till Sjukgymnasten skulle vara där 13.00 och jag vaknar halv..fick lite bråttom, svar ja. Tur att man har bil, åkte dit som en spjut! Btw, igår fick jag vattenplaning!!!! snurra ett helt varv runt, hjärtat stanna kan jag säga. Och vem var det som skapade denna situation? Jo en liten kisskiss som inte kan köra bil! Han körde av vägen.. Rätt åt han, näe nu är jag elak. Men det gick bra, dock var han i chock och jag var förbannad och arg som ett bi.

Sjukgymnasten gjorde massa cpövningar med mig idag, känns lite fel vissa övningar. Som är lite smått jobbiga, haha. Behöver inte gå in på detaljer ;)

Hämtade upp Nathalie i Bomhus och sen åkte vi ner på stan och fixa massa bus! Till fredagens parthey Lina och Mia fyller ju nämligen hela 20 år eller har fyllt? Aja, vilket fall ska vi till Lina, kommer bli skit kul, var skit längesen vi gick på Slick. Så hoppas att vi ska dit, men det skulle jag nästan kunna säga 110% säker att vi kmr avsluta kvällen där.



Jag & Nathalie påväg till Bounce i Stockholm.

 




Kommentarer
Postat av: hannah

känns som att slick är det givna stället när vi är på äventyr!! ;) haha..

2010-08-19 @ 19:55:53
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0