Det här är inte okej.

Jessica och Fabian hade avskedningsfest igår, vilket var hur mysigt som helst! Vi drack, och pratade drack lite till. alla tjejer från klassen var med, så jävla perfekt kväll! Förutom att jag har idag en blåsa från en ciggaret på mitt pekfinger vilket gör förbannat ont, Tack Mange jag vet att det var du. haha. ;D Och nu när jag tänker efter så är jag lite förbannad på mig själv jag ska ju inte RÖKA! Brukar inte göra det, senast jag gjorde det var fan studenten, förstår ni hur längesen det är?

Jag rullade i glas igår, så mitt ben är lagomt slaktat kan jag ju ta och tala om för er. Kommer dock inte ihåg varför..Vi satt iaf på gräsmattan utanför Jessica. Det var jag som hade sönder glaset så får väl egentligen skylla mig själv.

Sen gick vi till bussen eller snarrare jag och Hanna ( som jag kmr ihåg namnet rätt) höll om varandra hela vägen, fråga mig inte varför. Men hon var en trevlig flicka som kmr från John Bauer tror jag. Hon var 91:a i alla fall. Sen åkte hela gänget ( vi var ganska många ) till Old Saints satt och snacka, dock var jag mer utanför Old Saints en innanför. Satt ute och pratade med Anders hur länge som helst, så kom det fram två fyllon. Jag pratade med hans tjej i telefon, hon lät...glad, not. Skulle bara säga Hallå där, men ja. Det var faktiskt han som gav mig telefonen, så han får skylla sig själv!!

Sen gick vi ett gäng ner till Donken köpte lite fyllemat och vinglade sedan hemmåt åt varsit håll. Nu till något helt annat som hände, som jag seriöst inte kommer ihåg, men försöker minnas!!!.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Jag skrattar åt mig själv för att jag är så förbannat korkad, osmart och antagligen var alldeles för full för att komma ihåg två människor som SOV I MIN LÄNGENHET! Alltså shit, jag säger ju det alkohol är inte bra för kroppen! Måste ha vart helt borta när jag vaknade för att jag var så törstig(full) så missar jag ena tjejen i min säng och den andra i soffan. Sen har jag en jävla massa sladdar och kablar på golvet som jag förövrigt snubblar över och ligger raklång på golvet och därefter börjar jag asflabba vilket gjorde att jag väckte dom två övriga människorna i lägenheten vilket gjorde mig helt FÖRSKRÄCKT! Hon som låg i soffan som förövrigt hette Emelie frågade hur det gick. Jag bara bra så gick jag vidare in till köket, SEN kom jag på det var faktiskt någon som pratade mig. Gick tillbaka och tände lampan i taket, min kommentar "Gud jag tyckte att det var någon som pratade med mig, förlåt jag kmr inte ihåg vad du heter hon bara "Emelie, kan du släcka lampan det är lite ljust". Jag släckte lampan drack vatten och gick och la mig i sängen igen. För övrigt så hade jag skor och alla kläder på mig, bara så NI VET. Men jag liksom brydde mig inte att jag hade två främmande människor i min lägenhet, shit vad är det för fel på mig!

Hon som låg i min säng hette Malin och båda två kommer från Uppsala och hade tappat bort sin vän på krogen som inte svara på mobilen som bodde i Andersberg. Snäll vän, haha. Antagligen så tyckte jag synd om dom, så jag bjöd in dom till mig. Jag ska vara ärlig jag vet faktiskt inte. Jag gick med dom till bussen vid 10 tiden precis innan så hade dom fått tag på henne som bodde i Andersberg...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haahahahah du är den stördaste jag vet! :D

2010-08-15 @ 18:23:44
Postat av: Anonym

/ narre

2010-08-15 @ 18:24:26
Postat av: HANNA

Sv: tack! :) haha ja jag tror också att jag förblir brunett :)

2010-08-15 @ 22:01:52
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0