Dans sugen.

Håller på spricker av överskottsenergi, har nämligen precis vart ute och sprungit idag. Jag trodde jag inte skulle orka ett skit, men jag orkade hela 3,5 km utan att stanna och dessutom var jag nästan inte ens trött. Vad är det för fel på mig? Trodde jag skulle dö efter det första metern. Men jag vet inte vad det var för fel på mig idag, har inte tränat på kanske 3 månander? Gick definitiv på envishet och inte kondition, haha.

Jag har också försökt sätta ihop program till hösttermin i singel disco. Det går riktigt bra faktiskt, hade problem med början.. Men mitt inatten så satt jag och snackade med Angelica och hon sa att jag fick ta hennes gamla början. Det hjälpte verkligen, för det är alltid början som är svårast, tycker ni inte?

Har i alla fall slängt ihop en sisådär 10 åttor, bara 6 stycken kvar för vi ska nämligen ha minst 16. Sen har jag hela singelhiphopen och parhiphopen..Ska försöka göra mina program klara innan vi startar terminen vilket betyder 4 DAGAR! Eller i alla fall singelprogramen :>



Den största insprationskällan.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj jäklar, känns inte som att det är så kort tid kvar !! :O

2010-08-18 @ 19:55:10
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: paulina♥

tusen tack sötnos! älskar din header btw :)

kram

2010-08-18 @ 20:07:14
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0