Barcelona.

Nu kunde man fått i sista minuten legat på en strand i barcelona, men icke det. Mamma trodde jag hade blivit trött på att åka utomlands så hon bjöd med min morbror Svante och Rose istället. Tack så mycket mamma, jag vill inte alls ligga på en strans med klar blå himmel och sol, nej absolut inte. Jag vill vara kvar i Sverige där det REGNAR OCH ÄR KALLT. Trodde mamma kände min bättre men så jädrans fel jag hade alltså, klart jag ville hänga med till BARECLONA!!!!! Okej, nu måste jag andas och tänka bra tankar om min mor, haha.

Nu sitter dom säkerligen i en varsin solstol i 30 graders värme och en drink i varsin hand. Bööl, åker utomlands själv snart. Dock måste man ju ha pengar..Annars hade jag gjort det!




Kommentarer
Postat av: JESS

JAG SKA FLYTTA TILL BARCELONA!!!!!

2010-08-09 @ 20:06:14
URL: http://jessicastrahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0