Hej, världens oupptateradetjej.se

Jag vill göra en ny design.. För att få inspration till att skriva, men jag orkar inte sätta mig ner och göra klart den jag håller på med.(latis). Det har hänt så mycket så jag orkar inte ens skriva vad som har hänt. Jag har fyllt 20år, det har blivit otroligt mycket festande nu för tiden, bio och dans. Så får vi inte glömma att jag har dött i skolan också elr i alla fall i arbeterna! Igår var det skolmästerskap. Kom trea i singel hiphop och tvåa i par hiphop så jag är nöjd! Speciellt de Ida sa när jag ställde mig på pallen i Singel, blev så himla glad. Kände att skolmästerskapet gjorde att jag fick tillbaka min dansglädje. Har vart lite nere i dansen i alla fall i singel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0