Vilken dag.

Dagen började redan kl 06.10, gud vad jobbigt de var att kliva upp ur sängen. Speciellt när julia fick ligga kvar några minuter längre än mig, fuskigt. I alla fall jag hade körlektion och jag körde som en Gud som vanligt. Nu vill jag verkligen ha mitt körkort. De känns som jag aldrig kommer få de, hur drygt som helst. Efter körning gick jag från stan till Fjärran Höjder där jag gymande i 1h och simmade i 30 minuter. Verkligen skönt att få rensa tankarna ifred. Jag känner mig fortfarande som ett frågentecken med allt, jag vet inte ingenting. Allt är bara så himla stelt och kallt, känner mig helt ja..

Så har jag SM i Hiphop imorgon, känner mig inte ett dugg pepp för 5öre. Har vart så jävla borta i huvudet de senaste dagarna. Har inte orkat tränat och så har jag vart sjuk och de ena och de tredje. Fast jag har vart väldigt taggad för den här tävlingen men nu går verkligen allt ner på noll. De är så himla kul att allt ska hända på samma gång, not.

Kommentarer
Postat av: elin :)

finfin blogg :)

2009-11-29 @ 14:24:33
URL: http://vackraste.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0