2:a i Singel och Moster på samma gång.

Nu har jag äntligen tagit mig på fötter och skriva lite i bloggen. Har verkligen inte orkat under de senaste dagarna, för har vart helt död och slut i kroppen. I alla fall så var jag på Hiphop SM igår, måste säga att jag är riktigt besviken på lokalen, hur liten som helst. Dansare och föräldrar fick inte plats och de fanns inga omklädsningsrum. Ljudet var inte heller den bästa och det vart högre och högre under hela dagen.

De började med att vi hade Disco, fast de var Hiphop SM väldigt märkligt. I alla fall vi var ute och virrade en hel del innan vi kom fram till tävlingen. Vi kom 10 minuter innan tävlingen skulle börja, de är inte så himla kul med tanke på att Singel Discon var först. Men jag placerad mig till en 2:plats, vilket jag är jätte nöjd med. Fick placeringarna 1,2,3 tyckte jag kunde ha fått en till 1:a istället, så hade jag vunnit, hade vart roligare! (a)

 

 




Sen började hiphopen och Niclas the NERD var där! Snacka om förebild, han är så sjukt bra på att dansa så de finns inte. Vunnit VM och EM i hiphop + att han hade en workshop där också. Han dömde oss också, jag gick vidare en gång i hiphopen. Bättre en noll i alla fall, men de var lite surt med tanke på att jag har kommit till final 2 ggr irad. Men de gick ju bra i Discon så de vägde väl upp lite. I paren, ja vad ska man säga om den. Haha, vi får fan skärpa oss gå ut på golvet och inte komma ihåg hälften av stegen är fan inte bra jobbat! Men men, vi har satsa mer på singeln de här året tror jag.

Sen har jag blivit moster också i samma veva när jag skulle upp på pallen fick jag SMS:et. Väldigt roligt, han är typ hur söt som helst. Jag var på BB med mamma och kollade läget, så himla mysig kille alltså.

Syster och lill-bebisen :)



Kommentarer
Postat av: J

Grattis till både och ( ;

2009-11-29 @ 20:58:01
Postat av: Anonym

sv: visst är den! :D

aww så söt bebis :)

2009-11-29 @ 22:09:46
URL: http://agiss.blogg.se/
Postat av: johannaww

grattis :D

2009-11-29 @ 22:30:16
URL: http://johannawwestling.blogg.se/
Postat av: natta

lever du söndagssuparn!?

2009-11-30 @ 15:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0