Vilken dag.

Dagen började med en stor ångest. Jag kände att de bara blev för mycket. Jag har tappat bort min almanacka och anteckningsblock där hela mitt liv var strukturerat. Jag hade alla mina lektioner, läxor som skulle göras. Litteratur anteckningar osv. Mitt liv blev kaos på bara 10 minuter. Har vänt upp och ner på hela längenheten och sen åkte jag iväg till Fjärran för jag trodde jag hade glömt den. Så rätt, de hade jag och de enda som fanns kvar var påsen med kanske 10 stycken utdrivna papper. KUL, kommer få jobba ihjäl mig de närmaste dagarna. My life sucks. Jag fattar inte varför människor förstöra allt. Dessutom blir jag så himla trött på mig själv. Är så himla slarvig och de känns verkligen som allt går emot mig.

Från ångest till körningen. Jag gick från Stigslund till Vägverket för där skulle jag ha min körlektion. Var verkligen inge sugen alls på att köra.Kände att allt var emot mig, ingenting var bra. Så väntade jag ca 10 minuter för bilen som jag skulle köra hade de uppkörning med. Ut kommer de en tjej helt förstörd för hon klarade inte körningen för hon kollade inte i bakspeglarna när hon körde in på parkering. Hallå? Det var inte snällt gjort tycker jag. Visst att hon körde skit bra hela tiden men kuggar sig på att glömma kolla bakspeglarna precis när hon skulle parkera. De måste verkligen suga! I alla fall hade mitt sista moment den här körningen. Motorvägen, haha så skrattretande jag tyckte verkligen de gick skit. Men de gjorde inte våran körlärare han bara de här gick ju skit bra. Trodde de var ett skämt, jag måste fan börja tro på mig själv. Min självkänsla är nere i botten, fattar inte. Jag har så mycket nu, så jag blir helt snurrig. I alla fall nästa vecka ska vi boka uppkörning. Och jag vet inte, för ett tag sen kände jag mig så redo. Men nu känns de som jag är tillbaka på ruta ett. Fan..

Åkte iväg och tränade på Fjärran Höjder. Har blivit helt besatt av träning, jag verkligen älskar de. Kanske för jag har ett mål som jag strävar emot, kan vara därför. Men att man inte började med de här tidigare? De skulle jag verkligen ha gjort för jag älskar de. Jag hade spinning i 25 minuter och sen körde jag styrka i 30 min. Avslutade med att simma i 30 minuter. Man får så himla mycket energi av träningen. Dock kan de vara en nackdel, för blir rastlös på kvällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0