Myskväll med mamma.

Dagen började redan tidigt 8.00 började jag i skolan idag. Våran studiegrupp hade bestämt att vi skulle träffas så tidigt. Btw, har jag berättat att jag har världens bästa studiegrupp? Alltså de är så sjukt kul att gå i skolan när man vet att man ska jobba med studiegruppen. Dock kanske man skrattar 70% av våran studietid, men de är guld värd. I alla fall vi ska hålla en lektion om Martin Luther. Ja precis, vem är den snubben. En pedagog vad annars, då kom jag på den briljanta iden att vi skulle spela fram den som en teater. Så blev de så, haha. Så vi ska hålla i våran lektion som en teater. Det blir spännande, men säkert super bra.

Sen åkte jag iväg lite tidigare, behöver inte nämna vart. Därefter så åkte jag hem och gjorde ordning lite lunch, fiskpinnar och pulvermos. Världens godast mat, typ. Den är god i alla fall, äter den ca 3-4 ggr i veckan, haha. Men jag menar fisk är ju bra för kroppen. Dock vet jag inte hur mycket fisk de är i de där fiskpinnarna. Fast man hör ju på namnet FISKpinnar. Aja skitsamma, nu ordbajsar jag bara. Åkte iväg och tränade på Fjärran Höjder sen, hurtig som jag är. Tränade 30min spinning, 30 gym och 30 min simning. Har haft uppehåll i två dagar för jag har vart så stressad över skolan. Men nu har jag kommit lite mer på fötter i alla fall.

Mamma kom sedan över och vi käkade räkor och greksallad. Som jag gjorde helt själv, väldigt avancerat måste jag säga. Sen kom även mamma hem med lite mat också, skulle behövas med tanke på att de är typ smör och lite ost i mitt kylskåp, haha. Jag är så lat orkar inte gå ner och handla, fick mardrömmar sist jag var och handla. Är så himla dum och storhandlade 3 kassar mat och en jävla 5kg potatispåse. Så skulle jag gå hem från Lidl upp för Stigslundsbacken. De gör jag aldrig om kan jag säga.


 



Kommentarer
Postat av: bettinaW

hoppas din jul va fin :)

2009-12-28 @ 19:33:20
URL: http://bettinaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0