Heldag med massa bra människor!

Dagen började med att jag skulle träna men jag var så jävla död så jag sov vidare 3h. Sen åkte jag till stan för att möta upp Mathilda. Vi gick runt och kika lite i affärer och käkade på Subway och prata en massa skit, me like. Köpte nagelpyssel och nagelack och dessutom lösögonfransar som jag ska ha till helgen. Har ju köpt helt ny outfit till Lördagen då de blir utgång. Kanske slänger in en bild eller två på de sen, men har inte orken just nu. Träffade även Anders en snabbis som fixade en sladden till TV:n så jag kunde se direkt från Lappen. Hm, tur att min smarta vän fixade de där. Nathalie med andra ord ;)

Vi kikade på Twilight för Nathalie hade inte sett den?! Galna kvinna..Vid 17.27 var den filmen klar och vi skulle med bussen 17.30. Vi fick ganska bråttom sprang till bussen som tog oss til SF. Där vi såg New Moon, herre gud var de ögongodis Jacob elr?


Kommentarer
Postat av: BoelBitar

Svar: Tack! :) Jag är hemskt nöjd faktiskt. Lite svårt att bädda sängen bara då överkastet är farligt nära att riva ner ljusen hela tiden! :)

Kram,

Boel

2009-12-03 @ 11:44:28
URL: http://boelbitar.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

han är sååååå snygg!!!

2009-12-03 @ 12:53:51
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0