Elin 19 år.

Vi firade E2 igår, hon blev hela 19 år och dessutom fick hon körkort på sin födelsedag. Kan de bli bättre elr? Vi skulle gå på Kungshallen och äta, men där var de fullt. Så gick vi till brända och där var de också fullt. Men till sist gick vi till Los sombreros, elr var den heter. Så himla mysigt. Vi tog en fördrink och sedan åt vi jätte god mat. Och sen river två personer halva stället..Kan ni gissa vilka? Nathalie och Lina förstås ;> Först har de ut ett glas över bordet så håller de nästan på elda upp hattarna som de hade på huvudet. HAHA. Vi kom hem helskinnade i alla fall, tur var väl de.

Vi åkte sedan till Manges längenhet. Elin hade kastat ut honom så vi tjejer kunde invadera den, höhö. Där på började vi vårat drickande, för vi skulle ju ut på hangan. Vi körde lite ölspel, fin allsång och Wiie. En riktigt tjejkväll med andra ord. Därefter så kom vi på att vi skulle till bussen när de var 6 minuter kvar innan de gick. PANIK, sprang och satt på oss alla ytterkläder och skor och rusa till bussen.

Väl inne på hangan så var de typ inte mycket folk där inne. Precis som vi ville att de skulle vara till en början. Vi tog någon drink och vi träffade även Anders och Mats där inne. Och även någon tjej som jag träffade inne på toaletten som jag tog en drink med. Om jag inte minns fel så hette hon Johanna.?! Sen började de ramla in folk och dansgolvet fylldes. Vi dansade en hel del och så måste jag ju berätta om min och mathildas lilla utflykt ute.

Vi gick ut för att ta luft ute. Så var de en kille som kom fram till mig och mathilda.
Han - bara vill du röka med mig?
Jag - nej tack.
(Gav mathilda "Nu går vi härifrån blicken" ) men hon nappade inte!
Han- Vilken relation har ni två till varandra?
Jag - Bästa kompis och gammal klasskompis.
Han - Trodde ni var SYSKON!
Han - Kan inte du följa med mig in och dansa?
Jag - Jag kan inte dansa..

Gud vilken elak människa jag är, men de kom en helt random tjej in i bilden och rädda mig ur situationen.

Tjejen - Kan jag få slicka på din hand?
Jag - ?!?!?!??!?!?!?!?!
Jag - Okej, slicka på.

Hallå, jag fattade inte att hon skulle göra av stämpeln på handen. Så jag hjälpte säkert en mindre årig tjej att komma in. Hur känns de Elin att vara boven i dramat? Jävligt bra, man vet ju själv hur gärna man ville komma in när man inte fick. I alla fall sen sprang Jag och Mathilda in och dansade. höhö.


Min snygga vän Mathilda :D




Min snygga vän Elin :D




Min snygga vän Nathalie! :D




Min snygga vän Lina :D



Freaket själv :D

Kommentarer
Postat av: simone

Vilken grym födelsedag :D

2009-12-06 @ 13:31:27
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: ELIN M.

Men hata bilden! :P

2009-12-06 @ 14:37:55
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/
Postat av: Lolle

svar: aah, jag so är lite trög i uppdateringen då ;)

men jag undrar.. du säger att det sliter mycket på håret.. men sliter det mera än då man plattar det då varje dag?

2009-12-06 @ 16:22:17
URL: http://lollleee.blogg.se/
Postat av: E - Bloggen om mode & skönhet

Knepig människa det var..

2009-12-06 @ 17:29:07
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej :)

Hur mår du idag ? ^^

2009-12-07 @ 06:44:48
URL: http://hugoily.blogg.se/
Postat av: Carita

svar - å sötnos, tack så hemskt mycket! det värmer :* fantastiska bilder förresten, födelsedagsfiranden är bäst :>

2009-12-07 @ 09:25:56
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0