Hua.

Sprungit på bandet i en timme, shit. Tänkte vara lite hurtig sådär, men jag kan ju säga att jag gick faktiskt någon gång också. ( Jag är normal också, tro mig!) Men känner att danssäsongen börjar SNART!!! (YEY!! lycklig_tjej_90) Vill ha lite kondis innan dess faktiskt. Jag har ju inte direkt tränat kondis okej lite men inte spring kondis speciellt mkt.  Lite lat kanske ;)

Senare ikväll ska jag och nathalie dansa så mkt det bara GÅR och göra dansstyrkan, ska säga dig att den har vi faktiskt använt flittigt under lovet! Så vi kanske kmr vara lite bättre än alla andra på armhävningar ;) dock gör vi dem på knäna... höhö. Skyller på att Nathalie har ett halt golv. DET HAR hon faktiskt!

Vi måste ju dansa igenom våran par, det var ett tag sen! För vi måste bestämma tid med moyoyoyo för privatlektion! För nu har Natts lite ledigt för en gångs skull! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0