Träningen ger resultat.

Alltså shit vad träningen ger resultat, är så himla pigg hela tiden, kanske för mkt.. Om inte annat mina BEN är STENHÅRDA. okej kanske inte stenhårda, men förbannat hårda iaf. Träna en timme på gymmer och simmat i 30 minuter. Sen bubbla jag massa länge också, kanske hur skönt som helst. Men min kropp har ganska hård träningsvärk, kanske ska chilla en dag elr två.

Dessutom fick jag världens migränanfall idag inte okej...spyde ett ex antal ggr, det är faktiskt inte så trevligt. Sen kom mamma och tog hand om mig. Tvättade min tvätt och handlade massa mat, HELT okej faktiskt. Dock var jag ju ett lik så låg i sängen och tyckte synd om mig själv. Jag som skulle plugga som fan idag, men icke. Har prov på fredag, vill inte vill inte vill inte. Men nu skiter jag i om jag får IG, jag bryr mig fan inte. Blir så less.

Sen har jag funderat lite, eller ganska mycket faktiskt. Ska nog ta en privatlektion i Hiphop Singel. Men ska göra klart mitt program, sen vill jag ha lite cleaning med Johanna. Känns som jag står och trampar på samma ställe och vill komma lite bättre. Kan vara bra och KUL framförallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0