Duktiga mig.

Håller på att göra uppgifter som skulle vara inne för sisådär 3 veckor sen, duktig? njaeo. Men jag gör dem iaf, har så sjukt mkt att göra denna vecka så jag DÖR. jag jobbar, jag dansar, jag pluggar, jag jobbar, jag dansar, och jag pluggar, pluggar, pluggar. Och nej jag sover inte.. för jag hinner inte. Sov 3h inatt för jag satt och plugga, sjukt? öh, ja.

Har precis visat mig lägenhet för någon Forsbackabo, lite kul att jag kände igen henne, höhö. Eller snarrare hennes pappa har ju hejjat på oss ett x-antal ggr i handboll och min pappa är väl inte direkt okänd, hahaha. Min pappa var crazy när han var yngre, kanske där jag har fått mina gener, hm.


I alla fall, ska snart gå och fika med Mathilda och Nathalie och få våra fina produkter som är verkligen bäst. Prata med Mathilda så får du hud som en bejbirumpa :D tips sådär ;)


jag saknar mitt mörka hår!
kan inte bestämma mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0