Dansat eller vad?

Har vart i på Ackes sen klockan 16.30 och är hemma nu 22.29. Shit vad vi/jag har dansat. Började med Paren och det var ju fullt ös medvetslös. Måste vi ha så jävla jobbig dans? I alla fall, medan narr åkte på äventyr  i Sandviken fortsatte jag och Linnea dansa, seriösa klubben! Men vi kom fan långt! eller ja 7-8 åttor var, ganska duktigt va?
Förutom de så dödade princip Linnea mig, det spökar inne på Ackes..Vi hade ingen musik ett tag, sen bara satt den på av sig själv på låt nummer 7?! När linnea drog så stannade jag kvar en stund till, skulle gå på Toa, så hör jag hur det springer utanför dörren. Hjärtat stannade för fan! så skulle jag smyga ut och kolla. VEM FAN HOPPAR FRAM MED KNIVEN OCH DÖDAR MIG! jo LINNEA! okej kanske inte kniven då, men nästan!
Imorgon ska vi kämpa också, dansa dansa dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0