Vi kör en gång till!

Okej.. Jag erkänner jag SUGER på SNOWBOARD borde hålla mig till skidor ändå kanske.

Vi åkte idag igen i kolsvartbacke..haha Nathalies bror Robin SOM ADLRIG HADE ÅKT FÖRUT.. åkte som en gud. vi låg elr jag.. låg mest i backen. Vi hade i alla fall duktiga tränare med oss, Christoffer och Stephanie även fast jag gjorde precis tvärtom än vad man skulle så gick de ganska bra.... Sen var det fett kul att åka i sopsäck! haha värsta farten ner för hemlingbybacken med Christoffer och Narr! haha tror narr fick halva backen i käften! xD

 

Första gången vi skulle ge oss ut i backen ;)

 


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du får en fin Söndag! Om du gillar parfym så missa inte tävlingen som nu är igång. Om inte så ber jag om ursäkt. KRAM

2011-01-16 @ 14:02:44
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0