Snowboard med Nathalieeeee

Hur normal är man om man tvingar sig ut och åker snowboard när det är ca -20?!?!?!?! Ja, nathalie var helbestämd att vi skulle åka, så vad gör man inte för sin kompis! Jo man fryser fötterna, händer, näsa allt liksom. Var ju nästan så tårna vart svarta så man måste skära av dem! Jag lovar det är sant ;)

I alla fall Narre gjorde världens fulaste vurpa, jag dog flera ggr om. Skratta typ i 10 minuter. Hon gjorde en sådär vurpa när man nästa ramlar åt två hål samtidigt och sen ramlar hon rakt fram och mössan ja.. haha kan inte förklara. men det var sjukt roligt i alla fall. Ingen av oss direkt svängde.. kan ju säga att vi låg mest i backen och skrattade. Vi kanske skulle ha tagit med min syster som en snowboard lärare ändå. Dock vet man ju hur den slutade förra gången, haha. Hon älskar skadeglädje.. du kan ju tänka dig om man glider ner på mage 20 meter vem som asgarvar då.

Så här såg typ jag ut när jag åkte. TYP.

 

åh, det är var typ Narre.

Låg mest i snön och slappa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0