Årsresumé 2010, Part 1

 

Året 2010 har nog varit det mest händelserika året ever, förstår inte hur 2011 ska kontra detta år.



På nyårsafton stod vi med våra champangeglas laddad för det nya året i Skutskär av alla ställen. Det var jag med några goda vänner, sen skulle folket hem och sova. Och jag drog vidare till min egna lilla lya i Stigslund där min dåvarande pojkvän Erik hade fest med sina boys. Det ena var fullare än den andra och många djupa diskussioner minns jag lova att det var. Vissa fick sova på toaletten ( eller var det i?) andra sov i ett fett skön säng, tror alla somna i ett varsit hörn och vaknade upp med att det var några hungrig pojkar dunka sönder dörren in till sovrummet. 

Man kan säga att den nya året började festande ganska hårt ta över mitt liv. Redan helgen efter om jag inte minns helt fel. Blev det Church Street med Nathalie, Lina och Molly, efter god mat och smariga drinkar drog vi vidare hem till Lina för att köra gärnet. Det blev en minst sagt spårad kväll, vi behöver inte gå in på detaljer gott folk.





Vi hade även en och annan videokväll som bestod av både onyttigheter och bra film, minns väldigt väl när vi skulle se The Uninvited för andra gången. ( Jag & Nathalie hade sett den innan ) Fast det var inte den filmen men minns att det var en skräckfilm det var Jag, Nathalie, Mathilda och Elin. Vi hade LITE förhögt ljud och jag tror alla fick en och annan hjärtattack den kvällen. Jag kommer inte riktigt ihåg hur det var men jag vet att jag skrek en gång och jag skrämde nog skiten ur alla som satt i soffan. haha.

En av mina smartaste ögonblick i livet
kom även i Januari månad nämligen när jag och Jullan var inne på stadium, ungefär så här såg det ut.



höhö.

 

Sen så kom min spontanhet fram ganska hårt. Eller inte bara min utan även min vän Nathalie, vi åkte ner till Fuerteventura helt oväntat och vi chockade både familj och vänner. Antligen för att vi nämnde de 8h innan vi skulle åka. Tror faktiskt min mamma var mer nervös än vad jag var. Kanske för att jag är den jag är, lite smått förvirrad och sådär. Det var bara..  Bye bye Sweden, Hello Fuerteventura!

 

 

 


 

 

Fuerteventura baby. Jag och Nathalie på äventyr.

Jag vet inte riktigt hur jag ska berätta den resan för den är väldigt komplicerad och ganska händelserik. Vi tar bara några få ord och sen avslutar vi med en liten film.

 

 



Kan säga att det var lite mer än så.. Men det tar vi inte här, höhö.

 

 

 

Fuerteventurafilmen 2010 baby!

 

Efter 7 dagars festande så kan man tro att man bli trött på det när man kommer hem. Inte vi inte, vi körde torsdag/fredag/lördag flera veckor i streck efter Fuerteventura ungefär... Dock kanske det inte blev fullt lika galet som i Fuerteventura.

 

 

 

 

 

Bjuder även en liten sötfilm från ferren ;)

 

Denna månad tog även mitt och Eriks förhållande slut. Grät mig till sömns varje natt, orkade inte livet och allt ni vet när ett förhållande tar slut när man har vart tillsammans i mer än 3 år och förlovad. Heartbroken..

 

Gjorde även en tripp ner till Fjällen med familjen + respektive + barn, träffade även min käre vän Vero som jobbade där nere. Blev mycket skidåkning, pulkåkning, afterski och en och annan utgång med systrarna.

Söt-Wiktor blåser ut ljus :D

 

 

 

 

 



Oj Mars var en renbladning av allt tror jag. Jag var nere på botten och vände. Men hade en hel del roligheter här också. Vi var på Alborgen med gänget, festade, festade och så festade vi.

 

 

Tror vi 3 festade ganska hårt tillsammans!

 

 

Okej en dag till..

 

Sen hade jag ju en del uppmuntrade inlägg om kärlek också, HAHA exempelvis denna kommentar.

"Solen måste vara av manligt kön. Det finns bara ibland, ger förhoppningar om värme
för att sedan sticka, svika och låtas som det regnar.."

Men som tur var så hade jag ju mina vänner som kunde deppa med tillsammans. Men framförallt uppmuntrande vänner. NATHALIE du var fan den mest uppmuntrande människan den tiden alltså, shit. Love u girl ! Vi söp skallen av oss tillsammans. Kanske inte så bra .. men vi hade jävligt kul iaf.. de jag minns ;)

Danstävling i Söderhamn det gick ju skit dåligt haha i singeln i alla fall. Men i paren kickade vi ass. Vi kom på 5:plats i finalen, det är ju grymt. Men någon placering från prick, men det är ju iförsig inte ovanligt.
Tänker bjuda på en liten sötfilm på oss också, när vi dansar in i folk.



Nathalie och jaaaaag.

 

Hade även en väldigt bra dag med min mamma. Jag var ju som sagt inte på topp denna månad, tror det eller ej hon vet allt utan att jag ens behöver säga något. Vi gick på Bio och käkade på Kina, pratade i flera timmar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0