Läskig sak.

Måste berätta om en läskig sak idag. Jag vet inte om jag om det var dröm eller verklighet. Jag skulle ta en powernapp som förövrigt varade i 3h..Men jag vaknade en gång och gick och tog pencillinet och så la jag mig i sängen en stund med datorn. Så tänkte jag bara ligga och blunda en liten liten liten stund innan jag skulle plugga. Nu till saken.
Jag hade täcket över huvudet för att det var så ljust i rummet. Så blev allt helt plötsligt skit tungt som att täcke vägde ton, alltså det gjorde ONT. Jag kunde inte röra mig blev som förlamad. Jag kunde inte öppna mina ögon, alltså det var inte att jag inte vågade utan DET GICK INTE. Ögonen var helt igenstängda. Sen blev det skit varmt, jag kunde inte andas. Jag kunde fortfarande inte röra mig. Så jävla obehagligt! Alltså i drömmen eller vad fan det var så hade jag panik för jag inte kunde öppna ögonen och jag ville vakna för jag skulle upp och plugga. SÅ JÄVLA SJUKT. Sen ringde mobilen och jag kunde inte svara jag låg och kollade på mobilen men kunde inte röra mina armar eller händer det var mamma som ringde. Sen bara släppte allt, tyngden från täcket, den förlamade känslan och jag kunde öppna ögonen. Det var som om jag hade blivit drogad eller något. Så sjukt obehagligt. Och vet ni var det sjuka var att jag hade 7 missade samtal från mamma på mobilen!?!?!
Man bara QUE, antingen var det en sjukt obehaglig dröm och lite tur att det vara mamma som hade ringt 7 ggr. Eller så var..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0