Städar.

Håller på att städa från i fredags shit alltså. Vilket jävla jobb, ska nog inte ha fest i min lägenhet nå mer. Och tydligen så hade det flesta hål i glaserna också tror jag, för hela soffan var helt..ja kladdig, tack för den damer!

 

Min garderob behöver också en omgång.. Det går inte ens att gå inte där utan att grejer ramlar ner när man öppnar dörren kan vara bra har jag hört ;) Har bråkat med disken idag, SHIT säger jag bara. Har nog aldrig diskat så mkt i hela mitt liv. Var som jag skulle ha haft fest för 50 pers! Snacka om lat jag är alltså, skärpning alltså!

 

Erik var här igår / idag också, kikade på lite film och åt god mat, mysigt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0