Imorgon är det tävling.

Jag är faktiskt super nervös, brukar inte vara så här nervös, känns inge bra alls att vara så här. Men det lugnar väl sig, jag vill så gärna ta min prick i singel hiphop. Men tänker inte har för stora förhoppningar, men jag tänker verkligen GE ALLT. Så jäkla skönt att det är sist på dagen hinner man tagga upp sig riktigt mkt. Ska försöka få det filmat också. Ngn som dansar bara disco kanske, hihi. Är riktigt bra att se sig själv på film, för då ser man vad kan göra bättre. Nu gäller det bara att peppa peppa peppa. Kommer nog bli en ritkigt kul dag, Elin ska ju också följa med. Så himla kul att hon hänger med! GOSH, wish me luck!


Östersund, riktigt kul tävling :D


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Lycka till! :)

2010-10-31 @ 10:27:57
URL: http://untilwebleeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0