Plugg hela dagen.

Gick upp vid 7.00 tiden för jag skulle ringa angående ett sommarjobb. Därefter la ja över alla grejer på USB-minne och tog bussen till skolan. Där jag mötte upp Sofia i Cafe vi satt och gjorde klart vår redovisning om fältstudier. Vi hade värsta flowet och vart klar mkt tidigare än vad vi hade trott. Så vi satt i cafe med Svenska-folket och gjorde dem sällskap där bla, Josefin och Liza var.

Senare kom Karoline som var nyklippt och fin i håret, vi gick igenom redovisningen och vi var hur grym som helst på redovisningen på eftermiddagen och vi hade en ny lärare! Hon var väldigt uppskattad må jag säga, både fötterna på jorden och inte i havet och skogen som de andra två filurerna. ;)

Nu har jag precis klippt och klistrat massa stjärnor och djur till morgondagens redovisning. Tycker bara vi har redovisningar hela tiden, blir tokig! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0