tjejen som kör som en GUD ;)

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN TJEJEN MED KÖRKORT!!!!111 Men måste bara påpeka snacka om att killen ville kugga en alltså, backa runt hörn, fickparkera i STIGSLUNDSBACKEN!!! Men jag klarade det, så jäkla grym är jag ! Snacka om att jag kände mig kuggad imorse, jag har en sån jäkla bra granne som spikar och borrar kl 6.30!!!! Får jag ens göra det? Höll på att bli tokig, han borrade just i den väggen som jag sover emot, han kunde lika gärna borra i mitt öra. Åh, jäkla gubbar till grannar som tror att man är uppe vi 5.00 på morgon vi LEVER inte på 1700-talet och mjölkar kossor YOU KNOW! Men skit i de, jag klarade de!!! HIHIHIIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH

Så nu ska jag köra enda till Forsbacka helt själv till Pullan! Läskigt värre, men jag har ju parteymusiken i bilen så det ska jag väl klara av. ;)



(http://rapport24.info/wp-content/uploads/2010/07/k%C3%B6rkort.jpg)
Ungefär så ser jag ut på körkortet! :O

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis vännen :D

2010-08-10 @ 13:25:19
URL: http://emmaliven.blogg.se/
Postat av: J

Säg till när du är ute och åker så jag vet var jag ska köra eller inte köra ;) eller om man ska vara hemma tills du kommer hem :D haha

2010-08-11 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0