Fjärran Höjder.

Min syster Linda ringde imorse och undra om jag ville hänga med till fjärran höjder, det bangar man väl inte. William och Wiktor var också med så klart, sötungarna. Tror jag har åkt ruschkana 70 miljoner ggr och nu är viktigt i trotsåldern nr 1 och ska göra allt själv och han ska bestämma allt. Vi höll in på att komma därifrån, haha. Blev även bjuden på mat och glass till efterrät. Kycklingsalladen där är så himla god, muma.

Nu kommer mamma snart över och ska visa hur man gör med tvättmaskin (a) haha. Vi ska förmodligen gå ut och käka senare ikväll också, myspys. Sen ska jag självdö i sängen, är så himla trött har vart på fjärran höjder från kl 10.00 - 18.00 det tar på krafterna. Ska även skriva om Göteborg idag om jag orkar, kan finnas risk att jag inte gör det ^^


GD.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0