Tränat.

Jag vaknade så himla tidigt imorse och var inte speciellt pepp på någonting. Kände huvudvärken trängde sig på, gick ut och gick i en timme för att få lite frisk luft. Tror du jag var dåligt hungrig efter promenaden eller skulle ha käkat frukost innan. Peta i mig lite frukost satt och facebooka lite, nörd jag vet. Sen fick jag något ryck att jag skulle åka och träna på Fjärran Höjder. Sprang på bandet i 30 minuter och de var nog de jobbigaste 30 minuterna av mitt liv. Men var nog för att jag var lite bakis kanske, men i alla fall kände mig himla duktig. Sen simmade jag i 60 minuter den sista kvarten höll man ju på att somna och drunkna. Var så himla trött så blev tvungen att gå upp. Jag fattar inte simning är fan min grej, älskar att simma. Man känner sig fri på något sätt samtidigt som man kan rensa alla tankar. Love it!


Kommentarer
Postat av: Tanja

sv : haha ahh det håller jag med om :p

2009-12-01 @ 10:23:46
URL: http://tanjakourmadias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0