Tror jag ska byta karriär till biltjuv..

Okej.. Fick ett litet möte av en polis, som inte var så trevlig. Grät nästan fan i bilen, haha. Kan ju säga att jag dog flera gånger om för jag blev så nervös.

Såhär var det, vi skulle ju till Hannah på Nyår men skulle hämta upp Nathalie och Robin ( Narrs bror ). Jag hade lite bråttom, kanske lite för bråttom. Så körde jag på 70-vägen, som vanligt 70 då. Så var det en bil som körde i arsle på mig, blev så irriterad så gasa lite extra, så kom vi till 50-vägen och jag fortsatte och köra 70 om inte mer.. Sen glömde jag nästan och svänga in till Nathalie så blev lite slirigt.. lite.. sen ser jag vilken bil jag har bakom mig..

Ingen Idiot utan en polisbil, jag bara NEEEEEEEJ. Fan helvetes jävla anus kuk fitta, ja du vet att finaste orden som finns. Körde lite sakta och ställde mig som vanligt och väntade där jag brukar hämta upp Nathalie vid en vägfjongen. Så ställer sig polisbilen bakom mig. Jag bara FAN. så stannade jag helt, stängde av lyset. Och stannade i bilen, så hoppar ingen av poliserna ut. Jag bara va fan, de kanske inte är mig ändå, de kanske inte kom förbi. Det var ganska mkt snö så dom kanske skulle köra förbi mig, så starta jag bilen och körde iväg och dem följde efter. Gjorde världens snävaste sväng in på parkeringen stängde av ljusen. Polisbilen körde vidare och vänder i en såndär återvändssak. Jag hinner knappt parkera innan jag är ute ur bilen och går oberört på parkering. ( Håller på DÖR inuti.) Precis när bilen är vänd så den inte ser mig. SPRINGER JAG som en IDIOT in till Nathalies pappa plingar inte ens på. Bara springer in. Jag - Poliserna följer efter mig! Släck lysena. Polisbilen åker in i området på gångvägen och hoppar ut och plingar på grannarna. Nu hade vi vår chans att gå ut så vi typ halvsprang till bilen och åkte iväg. HAHA. Har fortfarande ont i magen.. ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0