Swagga like us.

Lite smått kär i låten, älskar att träna till den, love love love. Vet ni vad jag lyckades med idag.. Slutade skolan 16.00 och så skulle jag hem och kika lite på film och powernappa, powernappa aldrig utan att sätta klockan, vaknade 22.00, det är fan itne okej! Hur ska jag somna ikväll, ingen aning. Vaknade av att jag var hungrig, inte så konstigt när man käkade lunch 12 och inte ätit sen dess, haha. Jag som skulle sätta mitt singelprogram i hiphop idag, bad me. Har kommit fram till några åttor rikare nu i alla fall, fattar inte känner redan pirret för tävlingen nu. Jag får fan skylla mig själv om det går dåligt, även om det går dåligt så vet jag att det kommer bli skit kul tävling! Längtat efter tävlingarna hela sommaren!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0