Mördar veckor.

Shit jag har nära på att gå in i väggen det senaste veckorna. Det är så jävla mkt på gång så jag vet inte vad, sitter uppe hela nätter och pluggar. Är helt död när jag kommer till skolan, kommer hem dör i sängen någon timme. Samtidigt som jag försöker plugga så vill jag träna, försöker gå ut och gå och ha styrka för knäet hemma osv. Dansen ligger så jävla ikläm just nu. Hinner liksom inte, den här veckan har jag vart uppe till ca 2-3 på nätterna och går upp 7 för jag ska hinna göra program samtidigt som jag ska plugga. Så jävla galet trött på plugg, så jag vet inte vad. Igår kände jag fan för att hoppa av..

Hur kul liv har man egentligen när man inte har tid för något roligt? Hela helgerna går ut till att plugga plugga plugga. Fattar inte hur man kan lägga 2 kurser samtidigt och i den takten. Nu börjar VFU-perioderna så är ute på praktik på förskolan hela veckorna + att vi har massor med uppgifter som man ska göra. Fan vad kul det är att plugga just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0