Duktig tjej.

Jag har städat och städat! Så nu kan jag nästan bjuda över kungen och drottningen på besök men bara nästan. Kan inte fatta att man kan stöka ner så mycket. Slår vad om en miljon att jag har lika stökigt om några dagar. Jag är en riktig stökfia och förstår inte hur jag lyckas stöka ner så mycket. Har faktiskt kommit på att det kanske kan vara en av anledningarna att jag är så slarvig med att tappa bort nycklar och likande.. Kanske ska ha lite bättre ordning. SKÄRPNING ELIN.

Har även hunnit med 1 h 30 minuters powerwalk, shit vad jobbigt det var. Blev svettig som efter ett spinningpass, sprang gick liksom. Duktiga mig, nu ska jag dö i soffan med en bra film och vindruvor för det är jag värd! Läxorna får vänta tills imorgon, måste ställa klockan.. Har en del att göra, stressigt!

Oh.. Tänk när vi låg på den här stranden.

GE MIG VÄRME.

snart drar jag själv!


Kommentarer
Postat av: natta

MIG MED!!! när drar vi? imorn?

2010-09-12 @ 21:53:41
Postat av: Haval B Aziz

Halloj, vad hittar du på för skojs?,kram på dig

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-13 @ 04:37:36
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0