Bara för jag är en duktig tjej.

Jag gick till skolan idag, fast jag var så himla sugen på att bara ligga i sängen och dö. Var så himla trött, haha. Som vanligt då, men jag var så himla duktig och gick upp 20 minuter innan skolan börja (!!!) så tog bilen.. igen..

Jag kände mig lite tvungen också, eftersom jag hade vart så duktig att plugga till den dagen, plus poäng till mig. Hade läst alla sidorna dessutom, kände mig så himla duktig såååå! I alla fall, sen fick jag reda på att man skulle ha alla latinska namnen till herbariumet, stort FU på det! Så nu måste jag sitta och lägga till allt de. Åh, jobbigt, men ett måste. Ska väl göra det.. snart ;)

Har dansat i 2h idag, det gick ju inte alls bra på discon.. bajsknä. Vågar ju liksom inte ens ta i, kanske ska sluta med discon, eftersom det inte går. Men jag vill inte, för äntligen känns det som att det går lite bättre. Men får piska mitt knä till att bli bra, med massa bra övningar. Ska ringa sjukgymnasten imorgon så jag får komma dit och få lite tips, för nu jäklar ska det bli bra. Efter dansen, så gick jag även ut och gick hela en timme och tjugo minuter.


( hej, vi är ganska vig)



Har även gjort massa idiotövningar här hemma, eftersom min vighet ligger på absolut noll. Når inte ens till tårna längre när jag sitter med raka ben och är inte ens i närheten av spagat som jag var innan jag muppa till knäet.

Stretcha både till splitt och spagat, vanliga övningar som vi brukar göra på dansen och även lite nya övningar som Ida Warg har lagt ut på sin blogg. Får se om det ger några resultat, det blev än 2x20 situps och 4x5 armhävningar ( PÅ KNÄ, tänker inte göra stående! även fast vi ska göra det på dansen, haha.)  3x10 knäböj, benlyft samt en cpövning som jag har fått av sjukgymnasten. Känner mig tvungen med tanke på att jag och fnittra bort halva styrkan med tävlingsgruppen, snacka om övertrött_tjej_90. Jävlar vilket långt inlägg det blev, var inte meningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0